Project omschrijving

Lamberink Reuzenradbouw

Lamberink is een Nederlandse reuzenradbouwer en -exploitant. Het familiebedrijf is al generaties lang actief is in de kermisbranche. In de jaren 80 heeft de familie zich gespecialiseerd in reuzenraden. Op dit moment bouwt Lamberink reuzenraden van 22 tot 46 meter voor de internationale markt.

Lancering van het eerste spaakloze reuzenrad van Lamberink

Een dikke week voor een grote Amerikaanse beurs had Lamberink Reuzenradbouw een idee: een reuzenrad zonder spaken. Of wij even snel een online-lanceringscampagne konden bedenken. Oh, en of we ook wat visuals konden maken van het rad (dat nog niet bestond). Tuurlijk. Geen punt. In nauwe samenwerking met Movere Media heeft onze studio het nieuwe reuzenrad gevisualiseerd en in verschillende settings geplaatst. Na een relevante doelgroep van 7.700 potentiële klanten te hebben vastgesteld hebben we die met verschillende uitingen op LinkedIn doelgericht benaderd.

Een snelle internationale online campagne

Omdat Lamberink snel iets wilde communiceren richting een specifieke zakelijke doelgroep hebben we geadviseerd om de campagne te beperken tot social media, met de nadruk op LinkedIn. Het voordeel van een online campagne is natuurlijk dat we heel snel kunnen schakelen. Binnen zeer korte tijd kunnen we een idee bedenken, een plan uitwerken, de ontwerpen maken en de campagne lanceren.

DIT DOEN WIJ NOG MEER VOOR LAMBERINK:

  • Ontwerp

  • Strategie & concept

  • 3D-visuals

  • Online marketing

  • Tekstschrijven

  • Fotografie

  • Video en animatie

Website bekijken

Bekijk ook ons andere werk

Meer laden